Zwarte gaten…..

Wat is dat toch allemaal met mij, van het moment dat zwemmen weg valt, val ik in die zwarte diepe put

Afbeeldingsresultaat voor zwart gat

Onze David is gisteren vertrokken op stage weekend , volgend weekend zijn de provinciale kampioenschappen en met die 2 maandenvakantie die ze hebben gehad is het best even hard labeuren ander sis het ook weer voor niks

Dus bracht ik hem gisteren naar Tom, de papa van Casper die ook op stage ging, want om op een vrijdag avond om 7u s’avonds te moeten aantreden in Mechelen zorgt voor mij voor heel veel stress op de ring van Antwerpen

Afbeeldingsresultaat voor filerijden ring van antwerpen

Afbeeldingsresultaat voor filerijden ring van antwerpen

van dit soort tafereeltjes krijg ik het echt op mijn heupen dus ben ik Tom heel dankbaar dat mijn zoonlief mag “achterbanken”

Afbeeldingsresultaat voor thankfull

Ze gaan een weekend doorbrengen in de Necker

Afbeeldingsresultaat voor zwembad de nekker

Afbeeldingsresultaat voor zwembad de nekker

gepakt en gezakt was ie

Afbeeldingsresultaat voor speedo snorkel

snorkel: check

Afbeeldingsresultaat voor speedo hand paddles

handpaddles:check

Afbeeldingsresultaat voor speedo zwemvliezen

zwemvliezen:check

Afbeeldingsresultaat voor zwemplank

zwemplank:check

Afbeeldingsresultaat voor paarse badmuts

badmutsen:check

Afbeeldingsresultaat voor speedo zwembroek

Afbeeldingsresultaat voor speedo zwembroek

zwembroeken:check

Afbeeldingsresultaat voor handdoeken

en wat is nu NIET check?

Afbeeldingsresultaat voor speedo zwembril

juist ja, zijn zwembril naar de fillestijnen of zoiets, hij heeft die van zijn kleine zus mee, al goed dat die dit weekend niet moet zwemmen

Ben er online al gaan kijken en alles dat een beetje deftig is is uitverkocht dus alleen de hele dure vanaf 60€ zijn  in voorraad, dus moet ik heel het internet omspitten voor een goeie deal , ik zal dan ineens 2 extra zwembroeken bestellen want hoe dat hij ze gesleten krijgt weet Joost alleen, ik denk zelfs dat Joost er niet aan uit kan

Nu hoop ik dat hij zelf de onderbroeken en sokken en vooral tandenborstel in zijn zak gestoken heeft want nu hij 18 jaar is help ik niet meer met inpakken van zijn zooi

Wat moet een mens nu doen op een “ik moet minder rijden” zaterdag

Afbeeldingsresultaat voor volle wasmanden

Afbeeldingsresultaat voor volle wasmanden

ha, dat is ook een mogelijkheid, dan moet ik dat maandag niet doen, maar dan heb ik Tammy haar scoutskleding en dewi haar vest van de bakker niet mee

Ik kan ook werk maken van mijn administratie……..maar daar heb ik zo’n hekel aan want eens ik door alles gebaggerd ben ga ik spontaan

Afbeeldingsresultaat voor janken

Eigenlijk moet ik samen met anderen in een administratie dag doen, en dan trekken we met z’n allen onze kasten open en kijken wat we nog hebben aan eten

Afbeeldingsresultaat voor bruine bonen

Afbeeldingsresultaat voor restjes vlees

Gerelateerde afbeelding

Afbeeldingsresultaat voor soepgroenten

en maken we met al onze restjes een heerlijk potje van

Afbeeldingsresultaat voor bruine bonen soep

Afbeeldingsresultaat voor bruine bonen soep

Dan heeft niemand meer een hekel aan administratie doen

Deze morgen stond Elise trouwens aan de deur, die had een afspraak met ons Tammy

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ze gingen naar het graf van Peter de papa van Elise die 2 jaar terug gestorven is. Omdat Peter in besloten kring ter aarde werd besteld, heeft Tammy zijn graf nooit gezien, en vroeg ze aan Elise om es samen een bezoekje te brengen aan haar papa

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, binnen

Een heel stuk later stonden beide meisjes ineens terug aan mijn deur, Tammy haar witte schoenen die ze nog maar pas heeft zagen helemaal groen van de mos!!

Maar wat hebben jullie nu weer uitgestoken meisjes?

Nadat ze Peter hebben bezocht ,gingen de meisjes nog enkele graven af, ik den die van de “Moeke” en de “Vokke” , de overgrootouders van Elise, de mensen waar het huis waar wij nu in wonen van was en onderweg kwamen ze een heel vuil graf tegen , helemaal onder de bladeren en mos

Dat vonden de meisjes zooooooooooo verschrikkelijk zielig dat ze een emmer,gieter,en anders schoonmaak gerief dat ter beschikking staat op de begraafplaats, zijn gaan halen en dat verwaarloosde graf zijn gaan poetsen

Afbeeldingsresultaat voor emmer en zeep

 

Wat kunnen pubermeisjes toch lief zijn he, dan voel ik mij wel trots

Gerelateerde afbeelding

Afbeeldingsresultaat voor begraafplaats heide kalmthout

Afbeeldingsresultaat voor begraafplaats heide kalmthout

Afbeeldingsresultaat voor blessed weekend

 

 

 

 

 

 

2 gedachtes over “Zwarte gaten…..

Plaats een reactie