Weer een bevestiging dat ik een gelukzak ben met al die lieve vrienden op mijn pagina

Afbeeldingsresultaat voor gezegend voelen

Ik zal nu toch stukje voor stukje proberen mijn updat evoor vandaag te doen, het zal iets langer duren want met een polsbrace is het toch niet gemakkelijk typen

snachts heb ik een dubbele voor pols en duim tesamen maar die is heel onhandig voor overdag

Afbeeldingsresultaat voor pols brace

met 2 van die spalken kan je amper bewegen, is ook de bedoeling dat je amper beweegt maar probeer dat maar als simpel huismoedertje

en daarom heb ik voor overdag een duimbrace zodat ik toch nog het één en ander kan verrichten in huis

Afbeeldingsresultaat voor duim brace

maar die de hele dag aan houden is ook geen optie want ik kan mijn groenten niet snijden met en de afwas daarmee doen gaat nog minder

Dan is de schouder die eigenlijk al jaren zeurt nu fameus lastig aan het doen maar “tante-ik-wil-geen-spuit” is weer al even koppig als haar poezenbeesten zal dus als enige optie een schouderbrace , youtube oefeningen

Afbeeldingsresultaat voor schouder brace

en die wonder moringathee

Afbeeldingsresultaat voor moringathee

die gaan mij uit mijn ongemakken moeten halen

Nu lachen julli emisschien vanwege die youtube filmpjes maar ik heb daar echt baat bij gehad

Ik heb een tijd terug carpale tunnel syndroom aan beiden handen plus nog een trigger finger aan mijn rechter hand, die knobbel in mijn handpalm was echt dik

Een spuit en als dat niet helpt een operatie was het verdikt van de dokter, en wat denk je, ikke als de roadrunner zo snel gevlucht uit de dokterspraktijk, een spuit????????

Afbeeldingsresultaat voor spuit

ik denk ’t niet!!!

Dus mijn boezenvriend “youtube ” ingeschakeld en écht, de triggerfingerknobbel is weg, dat wat de dokter zei “gaat niet weg” is WEG gone, nergens meer te bekennen

Goh ja nu die duiminstabiliteit dat zal ik ook maar es youtuben, ikke mijn brace en mijn filmpjes

Die braces hebben mij meer gekost dan een spuit maar als ik dat allemaal kan ontlopen waarom niet en dat ik maar geloof dat die walgelijk-smakende moringa mij er bovenop helpt……

De Tervo Afbeeldingsresultaat voor tervo natuurwinkel

verdient goed aan mij,maar soit een mens moet zijn geld toch ergens aan uitgeven …….en aangezien kleding voor mij maar functioneel is, net zoals schoeisel en andere mode dingen, make up gebruik ik niet

Het gaat trouwens veel beter met mijn jongens, alhoewel Dolf eigenwijs blijft mokken en leooke blijft proberen ieders vriend te zijn

IMG_0879

IMG_0881

kijk eens wat een mooie vorderingen

Leooke voelt zich steeds beter en beter , eigenlijk moet hij vandaag terug naar de dokter, allee de dokter zei over een dag of 10 maar de dokter zei ook, hij moet zijn flesje antiobioticum leeg, maar die zal pas tegen maandag op zijn, dus wat gaan we doen?

Weet ik eigenlijk nog niet goed, zal toch van Harry of Dolf afhangen

Al s er ééntje binnen is vandaag tussen 5-6u kan ik ze allebei inlaaien en in gestrekt galop naar de dokter gaan en anders is het maandag leooke met of zonder gezelschap

IMG_0650_1

het lijkt wel alsof dolf zegt, “Ikke naar meneer doktoor, vrouwke jij laat mij lachen”

IMG_0671IMG_0884

eigenlijk lijken Dolf en Leo op elkaar vinden jullie ook niet? De onderste foto is Leo en de bovenste is Dolf

Eén ding hebben ze gemeen, ze zijn allebei dood eigenwijs!

Afbeeldingsresultaat voor Goed einde

 

En kijk eens , het is met een klein beetje geduld gelukt

Afbeeldingsresultaat voor gezegend voelen

 

 

 

3 gedachtes over “Weer een bevestiging dat ik een gelukzak ben met al die lieve vrienden op mijn pagina

  1. Ik wens je veel sterkte met je vervelende klachten…hoe is het nu met de carpaaltunnel syndroom..dat gaat toch niet over met oefeningen?..bij mij niet i ieder geval!…jaren een spaak gehad voor de nacht..toch maar laten opereren..nu al jaren klachten vrij!…👍👍👍👍👍🐹🐭🐱

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie