Hopeloos verstrooid, hallo KdG ik heb iets doms gedaan……

Sommige mensen leren het nooit, en  aangezien een chaotische kop helemaal eigen is aan mezelf zien jullie het wel weer aankomen

Ja, wat nu weer, ben je wéér es verkeerd gereden ergens, of midden in een omlegging terecht gekomen?

Afbeeldingsresultaat voor wegomlegging

Eigenlijk wel, alleen was dat in mijn hoofd

zo moest ik dus de studiegelden van de twee oudsten betalen maar wat blijkt nu? Ik ben Dewi haar blad met gegevens kwijt

Afbeeldingsresultaat voor geschrokken

Hoe los je zoiets op want op sancties zit ik niet te wachten………..wacht,wacht, ik doe David zijn betaling gewoon twee keer, het is dezelfde school, hopelijk ook de zelfde bankrekeningnummer…………toch? want ik zit serieus tegen mijn deathline , er moet hier dringend iets gebeuren, dus zo gedacht en zo gedaan, de oplossing komt wel…….hoop ik….

Dan vergeet ik dus naar de school te bellen, goed doen we vandaag en biechten we op wat voor stoms we gedaan hebben

Afbeeldingsresultaat voor geschrokken

De mevrouw aan de andere kant van de lijn klonk ge-amusseerd………snapte waarschijnlijk meteen waarom ik chaotische kop toch niet snugger genoeg ben om daar college te volgen ,maar aan mijn vindingrijkheid zal het wel niet gelegen hebben want ze zouden dat voor mij in orde maken, kreeg bruikbare tips mee en voor mij een groot geluk, het was de zelfde bankrekeningnummer alleen de “mededeling” was anders maar dat ging ze wel voor mij arrangeren………….oef zeg, ik ben ervan af gekomen zonder enige sanctie, want moedwillig wan-betalen onder die categorie viel ik niet

Afbeeldingsresultaat voor wanbetaler

 

Kreeg ook meteen de juiste mededeling mee voor volgende maand, jeujjjjjj mag ik even een dansje placeren……….durf te vragen of beter gezegd durf op te biechten……..ben ik er eventjes goed vanaf gekomen

Maar nu dit in orde gekomen is moet ik dus iets anders fratserig gaan doen want mijn dag is nooit zonder bochten

Met 3 kinderen waarvan 2 op de KdG  en eentje op het middelbaar is het misschien toch interessant uit te pluizen of wij een studietoelage kunnen krijgen, ik heb hier nooit beroep op gedaan, maar soit, vragen doet geen zeer want het ergste wat je kunt horen is “nee” maar dat doet ook geen zeer

Wij kunnen er alleen op winnen moest het zo zijn en oef………kan ik een beetje beter ademen dan, maar eerst moet ik nog alle sites afgaan want simpel is het toch niet, beetje te ingewikkeld voor die grijze massa hier boven

Afbeeldingsresultaat voor hersenen

 

Afbeelding kan het volgende bevatten: meme en tekst

2 gedachtes over “Hopeloos verstrooid, hallo KdG ik heb iets doms gedaan……

  1. Wij vroegen de studietoelage meestal al aan in juli . Op het einde van het schooljaar de papieren vragen , zo krijg je sneller je centen . Ervaringsdeskundige met 4 kinderen 😇😇😇. Een tip , heb je een app van je bank op je iPhone , dan is het heel makkelijk , zodra er een rekening binnen komt ,zet ik die er direct in , met de datum wanneer je moet gestort worden , dus ….minder kopzorgen .❤️❤️❤️❤️😅

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie