Gisteren was het dierendag

 

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Hoe verzinnen mensen zoiets, dierendag,moederdag, vaderdag, sinterklaas,kerst, nieuwjaarsfeest, het zijn allemaal gewone dagen

Zo vind ik dat je niet moet wachten tot moederdag,vaderdag,kerst,nieuwjaar om naar je ouders te gaan, zij stonden vroeger àlle dagen voor je klaar! en niet alleen met sinterklaas!

Afbeeldingsresultaat voor vaderdag

Afbeeldingsresultaat voor sinterklaas

Een dier moet niet alleen 1 dag in de picture staan…….dus voor alle dieren hier, alle dagen dierendag, behalve Garfield, dat is nog altijd een verhaal appart

Afbeelding kan het volgende bevatten: kat

Alhoewel, die jongen zijn alle dagen dierendag is al maanden aan de gang, als hij het nu zelf toe liet zou het veel mooier kunnen zijn

ik probeer hem al zo lang naar binnen te lokken, kom jongen het is hier veel warmer dan buiten, maar hij is nog zo twijfelachtig, diep in zijn poezenhartje zou hij niet liever hebben, maar hij durft nog niet

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Momenteel is hij al heel blij met de aandacht,knuffels en lekker eten die hij elke dag krijgt

Dus nee, ik doe GEEN extra dingen, want dat EXTRA doe ik al elke dag

Ik vind het allemaal zo commercieel

Afbeeldingsresultaat voor commerciele

Het ergste is natuurlijk Kerstfeest, Kerstfeest is leuk voorals jekleine kinderen heb maar op den duur wordt dat ook zo’n pffffff gevoel, op naar de bomma en bompa, kom je daar allerlei akelige familie tegen die je liever niet ziet, dat wat zo gezellig moet zijn mond dikwijls uit op een knetterende ruzie, zo is het toch ook veel in de Kerstfilms, een ik-moet-doen-alsof-ik-blij-ben act

En ik heb een hele goede baan act, en het gaat mij allemaal voor de wind act, gaan we es lekker mekaars ogen uitsteken

Afbeeldingsresultaat voor friet

Gelukkig is dat niet overal zo, maar bij mijn ventjes familie op Kerst had je mij veel gelukkiger kunnen maken met gewoon thuis te mogen blijven met een pak frieten of gewoon een cup indo-mie voor de tv of computer

Afbeeldingsresultaat voor indomie noodles

Afbeeldingsresultaat voor indomie noodles

Kerstkadootjes geven we ook niet meer zo heel dapper, iedereen krijgt wat we nodig achten het hele jaar door, als mijn zoon op schoenen rondloopt die echt hun tijd gehad hebben ga ik niet wachten tot kerst en een centje om uit te gaan krijgen ze als ze stappen, wat heeft dat nu voor zin om een envelop onder de boom te zetten met sinterklaas als er een feestje is de week voor sinterklaas?

Mijn ventje wil wel graag iets “anders” met kerstavond, maar we eten alle dagen “anders” dus wat is anders?

Afbeeldingsresultaat voor kerstmaal

Afbeeldingsresultaat voor kerstmaal

Afbeeldingsresultaat voor kerstmaal

ik weet het niet, want als je gewoon bent, gekruid te eten is dat “anders” een flauwe bedoening

Dus samen met nog een hoop mensen kijk ik uit naar Februari, dat is een rustige maand en de naschokken van de feestdagen zijn dan voorbij

De kerstboom die de poezen zien als interessante krab en klimpaal is dan ook terug de zolder op

 

 

En de kaartjes die ik zoals elk jaar vergeet op te sturen belanden weer tussen het oud papier………zucht

en die goed voornemens

Afbeeldingsresultaat voor goede voornemens

 

die zitten ook mee in de papierbak

Afbeeldingsresultaat voor papierbak

 

 

Plaats een reactie