Ergernissen……

Afbeeldingsresultaat voor ergernissen

 

Gisteren was weer zo’n dag dat gewoon niks werkte

s’morgens vroeg was David al helemaal opgedost, die ging opdienen op een trouwborrel of zoiets, zwemmen werd vandaag even aan de kant gezet

Voor één of andere reden vind hij opdienen , dus obertje spelen heel leuk, maar dan alleen op “borrels” niet in een echt restaurant of cafe

Dus trok vertrok hij op Tammy’s fiets, de fiets waar ze 220 km naar de ardennenheeft een gedaan, zo hoor ik een zalige fiets, maar dat maakt ook dat van heel die berg fietsen hier thuis alleen die van Tammy steeds wordt gepikt

Nu Tammy zit daar niet zo mee in, voorwaarde is dus wel dat die fiets er moet staan als zij die nodig heeft

Gisteravond was dus Baltazaar

en aangezien dat binnen een straal van 3km ligt gingen de meisjes met de fiets maar Tammy in alle staten want de borrel ging normaal tot 6u zijn en zij ging om half 10 vertrekken dus zou de grote broer perfect op tijd kunnen zijn voor haar

Afbeeldingsresultaat voor woedend

dus not

Alsof dat nog niet alles was was het aan het regenen dus vraag ik aan de meisjes of ik moest uitrijden, maar die hadden al van alles afgesproken met hun vriendinnen dus nee, dat hoefde niet

De regen was nou net iets harder dan verwacht, Tammy had haar grote zus vakkundig opgetut, lijntje hier lijntje daar, Dewi was bijna Dewi niet meer……

Maar als je door de gietende regen rijdt omdat mama niet hoieft uit te rijden loop je dus dik kans er zo uit te zien als je aankomt

Afbeeldingsresultaat voor uitgelopen make up

en nik sis zo erg voor een meisje dan met uitgelopen make up ergens aan te komen als het nog geen halloween is

Afbeeldingsresultaat voor halloween

maar gelukkig mijn meisjes kunnen erom lachen, de broer daarentegen heeft het nogal te verduren gehad want de meisjes waren nog altijd boos om de fietsaffaire

Ik ging gisteren op verzoek lasagne maken, had al alles bijeen , sausen klaar nu nog de lasagne-bladeren en ik zou -het nog perfect halen, blijkt dat mijn lasagne-vellen -hun beste tijd al hebben gehad, goed voor de vuilbak………….o,jee………ik dacht alle boodschappen

Afbeeldingsresultaat voor lasagne vellen

gedaan te hebben , Dewi moest nog gaan babysitten voor ze naar Bal-ta-zaar ging………dan maar terug de auto in op jacht naar lasagne vellen, gelukkig was het nog geen sluitingstijd

Afbeeldingsresultaat voor lasagne

het zag er goed uit, smaakte beter dan het eruit zag …….gelukkig…………de meisjes hebben nog een flink bord kunnen nuttigen voor ze vertrokken

Omdat de meisjes niet opgehaald moesten worden viel ik pardoes in slaap

Gek genoeg bleken ze perfect op tijd thuis te zijn, Tammy zelfs veel eerder, als ik haar moet halen zit ze altijd te mauwen en te proberen voor 3u maar aangezien ik graag ook mijn rolluiken sluit zeg ik altijd 2u buiten of je mag je weg te voet naar huis zoeken( al zou ik dat nooit kunnen mijn kind in het holst van de nacht van ver te voet sturen, maet al die engerds die er rondlopen op zoek naar jonge meisjes, nee ik zou het mezelf nooit vergeven )

Dewi was op schema thuis en wat verbaasde haar, dat haar kleine zus al om half 2 in haar bed gekropen is………. ze had dan toch niet veel zin om tot 2u te blijven, of is ze goeie punten aan het verzamelen voor een komend iets, moet ik op mijn hoede zijn?

Afbeeldingsresultaat voor op de uitkijk

Ik heb haar namelijk gezegd dat ik het nu welletjes vind dat altijd maar uitgaan, en dat de volgende keer maar pas in December is

Afbeeldingsresultaat voor enjoy sunday quotes

Maar vandaag wil ik chillen, nergens naartoe, er is nog zoveel werk te doen binnenshuis

 

 

en een boekje lezen

 

 

 

Plaats een reactie